A început Beijing Universal Tourism Exhibition. O singură agenție din România e prezentă pentru a atrage turiști chinezi.

Scris de  |  Nici un comentariu

 

Beijing Universal Tourism Exhibition (UTE) este un târg itinerant, care are loc în Beijing și Guangzhou. Astăzi, 12 mai, târgul se desfășoară în capitala chineză, la Beijing Landmark Towers, urmând ca miercuri, 14 mai, să se mute la Crowne Plaza Guangzhou City Centre.

Târgul se dorește a fi un punct de întâlnire pentru agențiile de turism chineze de outbound cu cele din străinătate, care sunt în căutare de turiști chinezi.

Pentru a facilita încheierea cât mai multor contracte, organizatorii târgului nu au invitat reprezentanți ai atracțiilor turistice, companii aeriene, companii care închiriază mașini, companii de croaziere sau alte firme care furnizează servicii legate de industria turismului.

90% dintre praticipanții la UTE sunt agenții de turism din străinătate, 5% reprezintă hoteluri și stațiuni de vacanță, iar restul de 5% sunt agenții de turism din China.

O singură agenție din România prezentă la UTE

În ciuda creșterii exponențiale a numărului de turiști chinezi și a sumelor pe care aceștia le cheltuie în vacanțe, România pare a nu fi prea interesată de acest târg, la care se pot stabili legături de durată cu agențiile chineze de outbound. La Beijing și la Guangzhou este prezent reprezentantul unei singure agenții din România, Exact Tours fiind singura companie românească dornică să deschidă această rută încă nevalorificată la adevăratul ei potențial.

China – un client de lux

Datorită creșterii rapide a numărului de turiști care merg în vacanțe în afara țării, China a atras atenția principalelor piețe turistice din întreaga lume, care au pregătit oferte speciale pentru a atrage cât mai mulți vizitatori.

Potrivit Institulului Național de Statistică din China, Produsul Intern Brut al celei de-a doua economii mondiale a crescut în prima jumătate a anului trecut cu 7,6%, ajungând la 24,8009 trilioane de yuani.

Veniturile pe cap de locuitor au crescut și ele în mod constant, în zona rurală înregistrându-se o creștere mai mare decât în cea urbană.

Statisticile mai arată că nivelul veniturilor care poate fi cheltuit pentru alte produse și servicii în afara celor de bază crește în fiecare an cu aproape 6,5% în zona urbană și cu 9,2% în zona rurală, fapt ce le permite din ce în ce mai multor chinezi să se gândească la o vacanță în străinătate.

Foto: Orașul interzis – sursa: Flickr.com

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *