“Descoperă oraşul alături de un localnic”, o nouă campanie lansată de KLM

Scris de  |  Nici un comentariu

Compania aeriană olandeză KLM transformă călătoriile într-o experienţă mai plăcută pentru clienţii lor, prin programul “Layover With a Local”, destinat celor care tranzitează Amsterdam-ul, venind din Statele Unite ale Americii, Canada şi Italia. Programul permite clienţilor KLM, cu escală de peste 6 ore în aeroportul Schiphol, să viziteze capitala olandeză având drept ghid un localnic.

Călătorii cu vârsta peste 18 ani trebuie să se înregistreze folosind aplicaţia “Layover With a Local’ (care va putea fi descărcată de la 1 martie 2016) şi să-şi programeze vizita în Amsterdam în perioada cuprinsă între 22 martie 2016 şi 31 mai 2016. Michael van den Brande, specialist în strategie al companiei olandeze Achtung, spune că această campanie a fost lansată pentru a ajuta KLM-ul să-şi intensifice relaţiile cu pasagerii de cursă lungă.

“În primul rând, localnicii care vor să devină ghizi trebuie să-şi dorească să petreacă timp cu un călător. Campania aceasta de recrutare se adresează studenţilor de la facultăţile de limbi străine, de exemplu, ei vor putea să-şi exerseze limba italiană cu un nativ, dar şi comunităţii de expaţi, credem că aceştia vor fi încântaţi să prezinte oraşul, cuiva care vine din ţara natală. Aplicaţia facilitează această intermediere conectând oameni cu interese comune”.

 

Punctul de întâlnire cu ghidul va fi la Gara Centrală din Amsterdam, costul deplasării fiind acoperit de KLM.

Noul program lansat de compania olandeză vine ca o continuare a celorlalte iniţiative similare, cum ar fi “Meet and Seat” care invita pasagerii să facă schimb de informaţii prin intermediul reţelelor de socializare sau să afle detalii despre ceilalţi călători din avion, înainte de îmbarcare.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *